Крај паузе (ажурирано)

Потраја дуже но што сам очекивао, читавих петнаест дана, али вредело је: установљена је тачна природа квара, оправили су ме да могу да котрљам, али генералка (операција) је неопходна - када, то ће ми рећи на "Дедињу" за тридесетак дана.

Данашњи план ми је да погледам  мало шта сам пропустио и да почнем с преводом једног чланка што сам га запазио још пре одласка у болницу. Дакле, биће још дан паузе у објављивању, али ћете бар видети тип текстова којима ћу убудуће више обраћати пажњу.

А сад још мало у кревет. Да се уверим да сам сам и у својој соби, и слушам шта ми се слуша (Моцарт, Чајковски), а не приче о болешчинама и чудотворним лековима "руских научника" (не знам од када влада овај тренд, али није захватио само мање образоване русофиле.)

-----------------

9. март

Извините што не могу да испуним обећање и данас поставим нови превод.
Објашњење вам не треба, јер какво год било, личило би на правдање. Стога, кад буде - биће. А биће кад буде рађено с вољом, а не назор, као што сад читам...

(За браћу и сестре пингвинисте, понеког од вас ће интересовати: Мрзи ме и да лицкам дистрое, само сам их надоградио. Очекивао сам да са Сид верзијом Дебијана ипак буде проблема, јер кад 15 дана прође од последњег освежавања система који се иначе обнавља сваких шест сати...Али ништа, све ради к'о подмазано, Дебијан је Дебијан и кад је unstable, заслужује своју репутацију најпоузданијег дистроа.)




Александар

1 коментар:

Пишите српски, ћирилицом!